مینگان

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پس از دو سال آزمایش و تست، نسخه بهبود‌یافته نقشه Livik در قالب آپدیت 2.0 بازی PUBG Mobile (پابجی موبایل) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی پابجی میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیا دارد. این افراد روزانه از تجربه جنگ‌های هیجان‌انگیز و تلاش برای تبدیل شدن به تنها بازمانده میدان نبرد لذت می‌برند. با محبوبیت بازی PUBG، شرکت Tencent Games اقدام به انتشار نسخه موبایل این اثر تحت عنوان بازی PUBG Mobile کرد.

بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید

به‌تازگی به مناسبت چهارمین سالگرد انتشار بازی پابجی موبایل، رویدادی به نام Step 4ward آغاز شده است. شرکت تنسنت با انتشار ویدیو جدید تایید کرده است که به‌زودی بازیکنان به یکی از اصلی‌ترین خواسته‌هایشان می‌رسند. بر این اساس، در قالب آپدیت 2.0 بازی PUBG Mobile نسخه بهبود‌یافته نقشه Livik ارائه خواهد شد. این آپدیت در تاریخ نا‌معلومی از ماه میلادی آینده منتشر می‌شود. نقشه Livik شامل چهار منطقه جدید خواهد بود که در سراسر آن پرا‌کنده شده‌اند. مکان‌های جدید نقشه مذکور عبارتند از:

Midtstein: یک منطقه شهری با خیابان‌ها و کوچک‌های محدود و تنگ که برای نبرد‌های نزدیک کاربرد دارد
Blomster: منطقه‌ای که به لطف جاده‌های طولانی و گسترده به چندین بخش کوچک‌تر تقسیم می‌شود. در حال حاضر Blomster دارای یک زمین فوتبال در کنار دیگر بخش‌ها است
Logistic Center: این منطقه که قبلا Lumber Yard نام داشت، مکانی بزرگ با کاور‌های متعدد است. بازیکنان که به مخفی شدن علاقه دارند می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند
Iceborg: منطقه‌ای سرد و برفی با ساختمان‌های کم تعداد که در بین آن‌ها یک کلیسا دیده می‌شود

 

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.