مینگان

به‌تازگی شایعات مختلفی از احتمال معرفی پلی استیشن 5 پرو منتشر شده است. انتشار شایعات در کنار استراتژی سونی باعث شده تا ساخت کنسول PS5 Pro از حالت گمانه‌زنی و احتمال بیرون بیایید. پلی استیشن 5 در دومین سال پس از عرضه قرار دارد و تابه‌حال بازی‌های زیادی را دریافت کرده است و علی‌رغم کمبود آن در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل دلال‌ها و تقاضا زیاد؛ فروش عالی داشته است. در ادامه به انتظارات ما از نسخه جدید PlayStation 5 می‌پردازیم .

انتظارات از پلی استیشن 5 پرو

درحالی‌که سونی هنوز برنامه‌ای برای معرفی PS5 Pro ندارد؛ اما شایعات و گزارش‌ها خلاف آن را نشان می‌دهد. به‌تازگی کیت توسعه‌دهندگان این کنسول برای چندین استودیو فرستاده شده است و جدا از آن، سونی برنامه‌ای مشخص برای تازه کردن کنسول جدید پس از گذشت سه سال از عرضه دارد. برای نمونه نگاهی به PS3 و سپس مدل اسلیم بیندازید که سه سال پس از اولین مدل منتشر شد. در مورد پلی استیشن 4 نیز اتفاق مشابهی رخ داد و این اتفاق قرار است در سال آینده میلادی برای پلی استیشن 5 نیز بیفتد.

 

با توجه به احتمالات مطرح‌شده، لازم است انتظارات خود را از کنسول پلی استیشن 5 پرو مطرح کنیم. سونی چه تغییراتی باید در این مدل ایجاد کند؟ آیا نیاز به تغییر ظاهر دستگاه وجود دارد و همچنین آیا مالکان فعلی باید به فکر ارتقاء کنسول باشند یا خیر؟ این سؤالاتی است که هنوز جواب آنها را نمی‌دانیم؛ اما سعی می‌کنیم تا حدودی به آنها پاسخ دهیم.

 

 

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.