مینگان

فروشگاه اپیک گیمز زمان انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves را روز بیستم ژوئن سال 2020 برابر با 30 خرداد 1401 اعلام کرده است. ریمستر Uncharted 4 به همراه بسته الحاقی Lost Legacy مدتی پیش برای پلی استیشن 5 منتشر شدند و نسخه کامپیوتر بدون تاریخ انتشار باقی ماند. به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی در آخر خرداد است.

به استناد آخرین اخبار بازی، صفحه بازی Uncharted: Legacy of Thieves که شامل ریمستر آنچارتد 4 و لاست لگسی می‌شود آپدیت شده و اطلاعات تازه‌ای در دسترس بازی‌کنان قرار گرفته است. بنابر توضیح منتشر شده، این کلکسیون در روز بیستم ژوئن برای کامپیوتر منتشر می‌شود. ریمستر Uncharted 4 برای کامپیوتر به‌صورت اختصاصی توسط استودیو پیش برده شد و توسعه آن برعکس نسخه پلی استیشن 5، خارج از ناتی‌داگ انجام شد.

ریمستر بازی شامل ویژگی‌هایی مانند وضوح 4K، بهبود گرافیکی و پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های عریض است. بازی‌کنان همچنین می‌توانند تنظیمات گرافیکی را به اختیار خود تغییر دهند و خروجی متفاوتی دریافت کنند. انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای پلی استیشن 5‌ در ژانویه امسال با حمایت منتقدان همراه شد و تعدادی نوشتند که آنچارتد 4 همچنان یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه است و ارزش تکرار را با پلی استیشن 5‌ دارد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.