مینگان

اگر چه هنوز چند روزی تا اعلام بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس باقی مانده است؛ عناوین این ماه به رسم همیشه توسط Deadlabs‌ فاش شده است کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بازی FIFA 22 را به صورت رایگان دریافت کنند و آخرین نسخه از بازی فوتبال شرکت الکترونیک آرتز را بدون پرداخت هزینه تجربه کنند. دو بازی دیگر نیز در راه هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش پارسی گیم و به استناد آخرین اخبار بازی، فیفا 22 بازی رایگان ماه مه پلی استیشن پلاس خواهد بود. این اولین بار است که یکی از بازی‌های مجموعه FIFA به صورت رایگان توسط سرویس پلاس ارائه می‌شود. سونی به‌تازگی از تغییرات سرویس پلی استیشن پلاس جدید رونمایی کرده و رده‌بندی‌های مختلف هرکدام با شرایط و قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند. سونی قول داده است اکثر بازی‌های مهم در این سرویس حاضر باشند.

از جمله دیگر بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس باید به Tribes of Midgard اشاره کرد. این بازی که جزو فهرست عناوین پشتیبانی‌کننده از VRR برای پلی استیشن 5 است در سال 2019 و برای پلی استیشن و ویندوز منتشر شد و جزو بهترین بازی‌های شرکت گیرباکس به‌حساب می‌آید که توسط آنریل انجین 4 ساخته شده است. این بازی با ارائه فضایی مشابه طبیعت اسکاندیناوی و روندی مبتنی بر بقا، طرفداران زیادی دارد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.